Freitag, 18. November 2011

My top 2 of the most attractive male actors

Simon Baker
Meine Top 2 der attraktivsten Schauspieler über 35: Simon Baker aus "The Mentalist" und "Der Teufel trägt Prada" und Ioan Gruffudd aus "Fantastic 4" und " King Arthur". Simon Baker ist schon 42 Jahre alt und versprüht für mich immer noch den Charme eines Surferboys und der 38-jährige Ioan Gruffudd wirkt unheimlich aristokratisch, was ich wahnsinnig anziehend finde.  Beide sind einfach umwerfend und ich kann  nicht sagen, wer mir besser gefällt. Der eine ist ein blonder Australier, der andere ein dunkelhaariger Waliser. Warum nur findet man die beiden so gut wie nie auf einer Liste der bestaussehendsten Schauspieler? Wenn ich sie sehe frage ich mich; wer zum Teufel ist George Clooney? Leider sind beide glücklich verheiratet und führen total skandalfreie Ehen, da habe ich keine Chance. Welcher Schauspieler gefällt euch denn so?



Ioan Gruffudd
My Top 2 of the most attractive male actors over 35: Simon Baker from "The Mentalist" and "The devil wears Prada" and Ioan Gruffudd from "Fantastic 4" and "King Arthur". Simon Baker is already 42 years old but has the charme of a surferboy and I'm extremely attracted by 38-year-old Ioan Gruffudd's aristocratic look. Both are just stunning and I couldn't tell who's my favourite. On one side there is this fair-haired australian, on the other this dark-haired welsh. Why can't I find them on any list of best looking actors? When I see them I have to ask myself: Who the devil is George Clooney? Unfortunately both are happily married and lead a completely scandal-free relationship, no chance for me at all. Who's your favourite male actor?



by Désirée Lynch

Kommentare:

  1. ok maybe im just crazy but i dont know any of these actors :) very handsome though!

    x jamie

    AntwortenLöschen
  2. Hey Jamie, you're certainly not crazy you just prove what I think: these two guys are not that much known because you can hardly read anything about them in gossip magazines. No affairs, no divorces, no adoptions...they are just happily married.

    Have a nice evening
    Désirée

    AntwortenLöschen
  3. very handsome group of men ;) thanks for sharing and have a great weekend.

    AntwortenLöschen
  4. Thanks to both of you. I love Simon Baker and Ioan Gruffudd, they are handsome, interesting and really cool. It was a pleasure to share with you. Enjoy your weekend too.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...