Donnerstag, 17. November 2011

Into the woods - Polyvore

Juhui, ich habe ein neues Hobby (jetzt bräuchte ich einfach noch mehr Zeit, denn Hobbies habe ich an und für sich schon mehr als genug...)! Ich habe soeben Polyvore für mich entdeckt. Das kennt ihr wahrscheinlich alle schon. Man kann dort Outfits zusammen stellen und präsentieren. Ich finde das eine Supersache! Und dies ist mein erstes Set. Was meint ihr dazu? into the woods


H&M zipper boots
£35 - hm.com

Yves Saint Laurent glass jewelry
$250 - net-a-porter.com

Filippa K browning hat
£749 - nelly.com


Juhui, I have a new hobby (what I need now is more time, because I have a lot of hobbys...)! I just discovered Polyvore. I'm sure most of you know this. You can create outfits and present them. I think, it's great!!! And that's my first set. What do you think about?

by Charlene Lynch

Kommentare:

  1. love the hat and boots!! nice post :)

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    AntwortenLöschen
  2. ich mag deinen style... das ganze outfit ist irgendwie total du.

    AntwortenLöschen
  3. beautiful ! I love it!!
    I follow u, follow me please :)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    kiss
    Erika
    My Free Choice


    There is Fornarina fabolous leg jeans Giveaway on my blog I wait u!

    AntwortenLöschen
  4. Oh, I am in love with that green sweater.
    Did I tell you that green is my favorite color?

    AntwortenLöschen
  5. so nice hat!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...