Sonntag, 23. Oktober 2011

Saturday Outfit: Norway

Hier möchte ich euch noch mein Samstags-Outfit präsentieren. Ich mag es nicht so gerne, wenn es kalt wird, da man sich dann immer so einmummen muss. Aber zum Glück gibt es ja noch den Lagenlook. Über meinem weinroten H&M-Kleid trug ich ein rot-weisses, langes Strick-Chilet mit angesagtem Norweger-Muster. Damit man das Kleid noch sah, schloss ich das Chilet nicht mit dem dafür vorgesehenen Reissverschluss, sondern fixierte es mit einem rehbraunen breiten Gürtel. Dazu passten dann natürlich meine neuen rehbraunen Stiefel von H&M (endlich habe ich sie gefunden!) perfekt. Einen rehbrauenen Shopper von letztem Jahr hatte ich natürlich auch noch irgendwo rumliegen. Da die Ärmel des Kleides nur bis zu den Ellbogen reichten, zog ich noch meine gelben Armstulpen an (kalt hatte ich dann aber trotzdem).
Und wo wir an diesem Tag waren, zeigen wir euch in einem der nächsten Posts.

Kleid: H&M / Chilet: Yendi / Armstulpen: H&M / Tasche: H&M / Gürtel: H&M
Stiefel: H&M

Here I want to present you my Saturday-outfit. I don't like cold weather, because it's getting more difficult to find outfits keeping you warm. But fortunatelly we can use the layer-look. Over my wine-red dress from H&M I wore a red-white knitted weste with trendy norway-pattern. I didn't closed it by zip because I didn't want to hide my dress. So I took a fawn brown belt to fix it. At the moment I'm totally in love with my new fawn brown boots from H&M (I finally found them!) and so I had to wear them as well together wit a matching shopper. Because the sleeves of my dress were too short, I had to wear the arm-cuffs, but nevertheless I was cold.
What we were doing that day, we will show you in one of our next posts

by Charlene Lynch

Kommentare:

  1. norway<3 my country! love this outfit, especially the knit!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  2. Did anyone ever told you that you look like Monica bellucci?
    I've been scrolling up and down your pictures and I'm pretty sure you do :)Please have a look at my blog and if you like it, lets follow each other! :)
    xxxxx

    AntwortenLöschen
  3. @C&M: Hey, how cool! My favorite pattern! Norway has to be a beautiful country with great nature, as I heard...
    @Anastasia: Wow, thank you so much for this amazing compliment! Monica Bellucci is one of the most beautiful and feminine women in the world... So no has told me that, but I really loved to read that! Thank you so, so much... I will take a look at your blog for sure!!!! Kisses

    AntwortenLöschen
  4. Das ist eine ganz tolle Farbkombi!! <3

    LG
    Esra

    http://nachgesternistvormorgen.de/

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...