Donnerstag, 28. März 2013

Statement Ketten auf "365fashions"

Ja, ihr wisst es ja, ich liebe grosse Statement-Ketten und ich habe mir ja vor kurzem auch gerade ein paar gegönnt. Nun habe ich auf Ebay diesen absolut grandiosen Shop mit dem Namen "365fashiones" entdeckt. Und ich habe mich etwa 365 Mal verliebt, mindestens... ^^ So viele unglaublich tolle, aussergewöhnliche Ketten auf einen Haufen habe ich - ohne zu Übertreiben - noch nie gesehen. Vor allem die griechisch oder ägyptisch angehauchten Modelle haben es mir angetan. Ich sehe mich dann in einem  pastellfarbenen Flatterkleid mit einer dieser grossen, massiven Ketten... Da fühlt man sich doch sofort wie eine Göttin... :) Hier möchte ich euch einige Modelle zeigen. Und ja, ich weiss, ich konnte mich wirklich kaum entscheiden, deshalb sind es wirklich viele geworden... :) 
PEACOCK FEATHER FLOWER RHINESTONE CRYSTAL GOLD NECKLACE
FAUX CRYSTAL SHAPE ARTY GOLD MULTICOLOURED NECKLACE
STUDDED ROCK CHICK COLLAR GOLD OLIVIA GRECIAN NECKLACE
BATTERED METAL GOLD TRIBAL STYLE CHUNKY NECKLACE
SEXY CRYSTAL RHINESTONE GRECIAN NECKLACE
GOLD CHUNKY METAL LEOPARD SPOT NECKLACE ORANGE

Yes, you already know about my passionate love for hudge statement necklaces and I've showed you my purchase in a post. Now I discovered this absolutely amazing shop called "365fashions" on Ebay and I fell in love at least 365 times... ^^ So many stunning, extraordinary necklaces... I couldn't believe it. Especially those pieces in Greek and Egyptian style. I just see myself in a long, light colored dress with one of those big and massive necklaces... I'd feel like a goddess...:) Here I want to show you some of them. And yeah, I really couldn't decide, so there are some pics more... :)
Of course there are rings, bracelets, hair pieces, bags and clothes as well. You should absolutely visit this shop!

by Charlene Lynch

1 Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...