Montag, 2. Mai 2011

"Igor and André" - Sensitive art

Wow, I'm in love! No, it's nothing to wear... This time it's an artist... I was surfing through different blogs and then... Peng! Love at first sight... It's long time ago, I've seen such wonderful sketches and drawings... The site is called "Igor and André". I'm not sure, if it's a single artist or a team, but I think it's just one artist.
I have to bow... He's drawing with such an incredibly sensitivity... He prefers doing womens-sketches... A real aesthete... I adore the lovely cheekes of all those girls... They always have these lovely circles... It looks amazing...Wow!
I was thrilled about his "Blogger Portrait Series"... That's a fantastic idea... Wow, I would so much love to be drawn by him... That would be a real honor...
He's inspiring me... I really have to draw as well... I have to try doing his style.. A mix of  watercolor and color pen... Oh, I wish I had more time... There's so much I want to do... Drawing and sewing and taking pictures... And I want to do more videos and recording songs... Thank you "Igor and André"...


Wow, ich bin verliebt! Nein, es ist nichts zu Anziehen... Diesmal ist es ein Künstler... Ich surfte durch einige blogs und dann... Peng! Liebe auf den 1. Blick... Es ist schon eine Weile her, seit ich das letzte Mal so wunderbare Skizzen und Zeichnungen gesehen habe... Die Seite heisst "Igor and André". Ich bin nicht sicher, ob es ein einzelner Künstler oder ein Team ist, aber ich denke, er ist ein  Solokünstler.
Ich muss mich vor ihm verbeugen... Seine Zeichnungen sind unglaublich sensibel... Er scheint eine Vorliebe für Frauen-Bilder zu haben... Ein wahrer Ästhet... Ich bin ganz verzaubert von den Wangen der Mädchen... Sie haben alle diese süssen Kreise... Es sieht einfach grossartig aus... Wow!
Ich war total begeistert von seiner "Blogger Portrait Series"... Was für eine phantastische Idee... Wow, ich gäbe alles dafür, von ihm gezeichnet zu werden... Was für eine Ehre...
Er inspiriert mich... Ich muss unbedinft auch wieder zeichnen... Ich muss seinen Style versuchen... Eine Mischung aus Aquarell und Farbstiften... Ich wünschte, ich hätte mehr Zeit... Es gibt so viel, das ich tun will... Zeichnen und Nähen und Fotographieren... Und ich will mehr Videos drehen und Songs aufnehmen... Danke "Igor und André"...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...