Freitag, 22. April 2011

My Fake-Custo Barcelona-dress

On Wednesday we were in Bern, the capital of Switzerland. It was Désirées Birthday, so we ha a Shopping-day there.
At the Metro-Store I found a Fake-Desigual-skirt and a Fake-Custo Barcelona-Dress. It's the one I wear on the photo. It's amazing! I really love the girl-print on it! I love the lengh and I love the colors. There was another one with dark blue. I took the turquoise one... But now I think I should have taken both of them. It's hard to find something similar... Hmmm...

Am Mittwoch waren wir in Bern, der Hauptstadt der Schweiz. Es war Désirées Geburtstag, also machten wir dort einen Shoppingtag.
In der Metro fand ich einen Fake-Desigual-Jupe und ein Fake-Custo Barcelona-Kleid. Ich trage es auf diesem Foto. Es ist grossartig! Ich liebe den Mädchen-Druck darauf! Ich liebe die Länge und ich liebe dir Farben. Es gab noch eines, in dunkelblau. Ich habe das türkise gekauft... Aber nun denke ich, ich hätte beide nehmen sollen... Es ist schwer etwas Vergleichbares zu finden... Hmmm...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...