Freitag, 4. März 2011

Suprising presents

Do you know this special feeling, when someone give you a present, you have absolutely not expected? It's so much better than to get gifts on birthday or at christmas... Last friday a client of usgaveme such a present: a big, big Toblerone (for those who don't know that: it's a famous Swiss- chocolate in triangle-form). Just like that. I was so suprised and happy... I couldn't wipe the smile out of my face the whole day long...
And today our postman arrived like every morning at the office, but he brought me a small flowerpot with violet primroses... How sweet! He did ist just like that, without any reason... I love these moments...

Kennt ihr dieses spezielle Gefühl, wenn dir jemand einfach so ein Geschenk macht, das du absolut nicht erwartet hast? Das ist so viel besser, als Geschenke zum Geburtstag oder zu Weihnachten zu kriegen... Letzten Freitag schenkte mir ein Kunde eine grosse, grosse Toblerone. Einfach so... Ich war so überrascht und glücklich, dass ich das Grinsen den ganzen Tag nicht mehr vom Gesicht bekam...
Und heute kam der Postbote wie jeden Morgen ins Büro, brachte mir aber einfach so einen kleinen Blumentopf mit violetten Primeln... Wie süss! Er tat es einfach so, ohne Grund... Ich liebe diese Augenblicke...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...