Montag, 7. März 2011

I stroke a bonanza - "Catrice"

Today was a bad day... I don't know, everybody got on my nevers... I was so happy when I could go home at 5 pm. But I felt so blue... I couldn't do anything against it... Because I had to wait for Désirée at the railway station, I used this time and went to look for a cheaper nail polish in jeans-blue.
At Coop City I stroke a bonanza... I new cosmetic label... Ok, I think it isn't really new, but I haven't seen it befor, because I only had eyes for "Essence". But now, there was "Catrice" with beautiful nail polish-colors (of corse my jeans-blue) and eye-shadows and oh my gosh, a gel-eyliner. I was looking for that so long!
And so, I couldn't resist... I bought me the the jeans-nail polish (the colors have great names like "Hip Queens wear bluejeans" or "Up in the air", "The Devil wears red", "Dance like a ballerina", ....) for CHF 5.50, an alround concealer (with green, rose and beige), the gel-eyliner with the suitable brush, a mascara calles "Lashes to kill" (wouw, it should open the eyes and let them shine... ) and a nail polish calles "Growth support"... All together costed CHF 31.95... Ok... But my bad mood was gone... Shopping's still the best medicine...

Heute war ein schlimmer Tag... Ich weiss nicht, aber alle gingen mir so auf die Nerven... Ich war so glücklich, als ich um 17 Uhr endlich nach Hause gehen konnte, aber meine Stimmung war extrem schlecht... Ich konnte nicht dagegen tun... Weil ich am Bahnhof auf Désirée warten musste, nutzte ich die Zeit und machte mich auf die Suche nach einem günstigeren Jeans-blauen Nagellack.
Im Coop City wurde ich fündig... Eine neue Kosmetik-Marke... Ok, ich denke, sie ist nicht wirklich neu, aber ich habe sie noch nie gesehen, weil ich ich nur Augen für "Essence" hatte. Aber nun war da "Catrice" mit wunderschönen Nagellackfarben (natürlich auch Jeans-blau) und Liedschatten und, oh mein Gott,  einem Gel-Eyeliner. Ich hatte so lange danach gesucht!
Und so konnte ich nicht widerstehen... Ich kaufte mir den Jeans-Nagellack (die Farben haben grossartige Namen wie"Hip Queens wear bluejeans" or "Up in the air", "The Devil wears red", "Dance like a ballerina", ...) für CHF 5.50, einen Alround-Concealer (mit grün, rosa und beige), den Gel-Eyeliner mit passendem Pinsel, einen Mascara mit dem tollen Namen "Lashes to kill" (wouh, er soll den Blick öffnen und die Augen strahlen lassen...) und einen Nagellack mit dem Namen "Growth support"... Alles zusammen für CHF 31.95... Ok... Aber meine schlechte Stimmung war verschwunden... Shopping ist noch immer die beste Medizin...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...