Sonntag, 6. Februar 2011

You wanna rock?

You know, I like dresses and I like sweet, romantic flower-prints and airy fabrics and, and, and... But sometimes I have my wild days and then I like rocking clothes... Now I have found these cool dresses and skirts on  FashionRocks. Rockstar-print t is nothing new. There are a lot of t-shirts and sweatshirts and somethimes hoodies, but I haven't seen dresses and skirts like this befor.... I'm inspired! You HAVE to take a look!

Wie ihr wisst, liebe ich Kleider und ich mag süsse, romantische Blümen-Muster und luftige Materialien und, und, und... Aber manchmal habe ich meine wilden Tage und dann mag ich rockige Sachen... Nun habe ich diese coolen Kleider und Jupes auf FashionRocks gefunden. Rockstar-Drucke sind nichts Neues. Es gibt jede Menge T-Shirts, Sweatshirts und auch Hoodies, aber ich habe noch nie solche Kleider und Jupes gesehen... Ich bin begeistert! Ihr MÜSST es euch anschauen!

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...