Sonntag, 20. Februar 2011

Wind in my hair

Like the Batik-trend, also the sailor- or marine-trend returns every summer. But in opposition to Batik, I always like  marine, red and with with stripes, dots and anchors... These colors have something very feminine and so totaly fresh... Wearing this look, I feel like standing on a sailboat with the wind in my hair...


Wie der Batik-Trend, kommt auch der Marine-Trend jeden Sommer. Aber im Gegensatz zu Batik, mag ich Marine, Rot und Weiss mit Streiffen, Punkten und Ankern... Diese Farben haben etwas sehr Feminines und total frisches... Wenn ich diesen Look tragen fühle ich mich, als ob ich auf einem Segelboot stehen würde mit Wind in den Haaren...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...