Montag, 14. Februar 2011

Valentin's Fish

Today is Valentin's Day... And besides the sweet present of my boyfriend I got an other present from "Die Post"... When I arrived at home this evening I found a small envelope in the letter box... From China... Oh my gosh, it's finally mine: my little Swarovski-golsfish... Packed in a small clear blue giftbox... And it's soooo small!!! I thought I would be three or four centimetre, but it's so tiny... So cute, so delicate...So absolutely mine!

Heute ist Valentinstag... Und neben dem süssen Geschenk meines Freundes habe ich noch ein weiteres Geschenk von der Post gekriegt... Als ich heute Abend nach Hause kam, fand ich im Briefkasten einen kleinen, gefütterten Umschlag... Aus China... Oh mein Gott, er gehört endlich mir: mein kleiner Swarovski-Goldfisch... Verpackt in einer kleinen,  hellblauen Geschenkbox... Und er ist soooooo kleine!!! Ich habe mir vorgestellt, er würde etwa drei bis vier Zentimeter messen, aber er ist winzig... So süss, so zart... So absolut mein!

by Charlene Lynch

1 Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...