Freitag, 18. Februar 2011

Elegant and feminine

And here they are, my beautiful "gloves" from DaWanda. I postat a photo of them last sunday in "Amazing lace". Yesterday they arrived and today I wore them for the first time. Oh I like them so much! When I look at them, I feel a little bit of the spirit of the past, when women were elegant and feminine, with delicate dresses made of silk and lace...

Und hier sind sie, meine wunderschönen Stulpen von DaWanda. Ich habe eine Foto von ihnen letzten Sonntag unter "Amazing lace" gepostet. Gestern kamen sie per Post und heute habe ich sie zum ersten Mal getragen. Oh ich liebe sie so sehr! When ich sie ansehe, fühle ich ein wenig vom Zauber vergangener Tage, als die Frauen noch elegant und feminin waren und zauberhafte Kleider aus Seide und Spitze trugen...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...