Mittwoch, 2. Februar 2011

Dodge around the hips

I have found some really special pants on DaWanda. I love this kind of pants. They look a little bit like skirts and dodge around the hips... That looks soooo good with boots! I would so much like to sew me something similar. But I don't know how. I have to try it. I need pattern!!!! I want to have them! But I can't buy it... 163.00 €... That's too much for my wallet...

Ich habe ein Paar wirklich spezielle Hosen auf DaWanda gefunden. Ich liebe diese Art Hosen. Sie sehen beinahe wir  Röcke aus und umspielen die Hüften... Sie sehen soooooo gut mit Stiefeln aus! Ich würde mir so gerne etwas Ähnliches nähen. Aber ich weiss nicht, wie...  Ich muss es versuchen. Ich brauche Schnittmuster!!!! Ich will sie unbedingt haben! Aber kaufen kann ich sie mir nicht... 163.00 €...  Das ist zu viel für mein Portemonnaie...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...