Montag, 17. Januar 2011

Straight & Glossy

I want to present you my absolut favorite hairspray ever: "TAFT: Straight and Glossy". Do you know my problem is, that I have natural waves. And becaus my hair is shorter near my face, I always get  this curls, while the rest of my hair is straight. That's annoying... And so I discovered this spray.Without weighting down my hair, without agglutitate it, it's staying straight, beautiful glossy and silky...  

Ich möchte euch mein Lieblings-Haarspray vorstellen. "TAFT: Glatt und Glossy". Ihr müsst wissen, mein Problem ist, dass ich Naturwellen habe. Und weil meine Haare vorne etwas kürzer sind, locken sie sich da immer, während der Rest meiner Haare glatt bleibt. Das ist mühsam... Und so habe ich diesen Spray für mich entdeckt. Ohne meine Haare zu beschweren, ohne sie zu verkleben, bleiben sie glatt, herrliche glänzend und seidig weich...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...