Samstag, 22. Januar 2011

Second-hand and junk shop

Today I was at the second-hand and junk-shop "Brocki" in Schaffhausen with my mom. We love strolling along the corridors and searching trough the clothes rails and shelfs. I found a kit to build fragile flowers out of tights and wire and a very sweet skirt from Xanaka (one of my favorite lables), made of clear blue laine. But I can't show you today, becaus it's still a little bit to tight... So I have a motivation to lose weight. Mom has found two books and a massive native-statue... Looks really good...
But my biggest find today was this pair of earrings. They're made of delicate golden leaves for CHF 1.--. I'm loving them!!!


Heute was ich mit Mama in der Brockenstube "Brocki" in Schaffhausen. Wir lieben es, duch die Gänge zu schlendern und Kleiderständer und Regale zu durchsuchen. Ich fand ein Set, um aus Strumpfhosen und Draht zarte Blumen zu basteln und einen sehr süssen Jupe von Xanaka (eine meiner Lieblingmarken) aus hellblauer Wolle. Aber ich kann es euch heute noch nicht zeigen, weil er mir noch etwas zu eng ist... So habe ich eine Morivation noch etwas abzunehmen. Mama hat zwei Bücher und eine Indianer-Statue gefunden. Sieht gut aus...
Aber mein grösster Fund heute war ein paar Ohrringe. Sie sind aus feinen, goldenen Blättern für CHF 1.--. Ich liebe sie!!!

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...