Mittwoch, 12. Januar 2011

Movable limbs...

So, today I wore my second necklace from Basel. I bought it in Orsay. I love Orsay! I got there so much beautiful dresses... But this time I had a crush on the jewellery... Earings, a ring and three necklaces.
After the elephant, here's the owl... I love owl-jewellery! There's something special about this animal. It's full of wisdom and grace... And it's mystic in a way...People believed that owls announce a humans death.
In the American nativs horoscope, they stand for flirty and romantic people, who are longing for nearness, but need their freedom when they're in a relationship... I think I'm a owl...
This pretty silver-necklace is made of movable limbs... It's fine and very feminine.



So, heute trug ich meine zweite Kette aus Basel. Ich habe sie im Orsay gekauft. I lieber Orsay! Ich habe so viele schöne Kleider von dort... Aber diesmal hatte ich es mit dem Schmuck. Ich kaufte Ohrenringe, einen Ring und Ketten.
Nach dem Elefant kommt hier die Eule... Ich liebe Eulen-Schmuck! Diese Tier hat etwas Spezielles an sich. Es ist voller Weisheit und Grazie... Und es ist irgendwie mystisch... Früher glaubten die Menschen daran, dass Eulen den Tod ankündigen.
Im Indiander-Horoskop stehen Eulen für flirtlustige und romantische Mensch, die sich nach Nähe sehnen, in einer Beziehung aber ihre Freiheit brauchen... Ich glaube,  ich bin eine Eule...
Diese hübsche silberne Kette ist aus beweglichen Gliedern... Sie ist fein uns sehr weiblich...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...