Sonntag, 30. Januar 2011

A little bit of spring

One week ago I told you about my treasures from the second-hand and junk shop. Here I present you my beautiful Tweed-skirt from XANAKA. It's made of light blue wool with small pattern in white and some sutures in black. This pattern let the skirt look very light and delicate. Near the  border there's a flower made of the same material and some transparente light blue ribbons.
I really like this vernal style... A little bit girly, alittle bit ladylike and still special.
And that's the style of XANAKA. They have clothes always elegant and graceful, but nevertheless with a touch of otherness... like me...

Vor einer Woche erzählte ich euch von meinen Schätzen aus der Brockenstube. Hier zeige ich euch nun meinen wudneschönen Tweed-Jupe von XANAKA. Er ist aus hellblauer Wolle mit kleinem weissen Muster und einigen schwarzen Fäden. Dieses Muster lässt den Jupe luftig und zart wirken. Fast unten an der Borte hat es noch eine Blume aus dem selben Material mit einigen transparenten hellblauen Bändern.
Ich mag diesen frühlingshaften Style sehr... Ein bissen mädchenhaft, ein bisschen ladylike und dennoch speziell.
Und das ist der XANAKA-Style. Deren Kleider sind immer elegant, aber immer auch ein bisschen anders..., wie ich...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...