Freitag, 21. Januar 2011

I don't like winter... but...

I don't like winter... It's too cold, too wet... I detest my red nose and the electrostatic charging hair. I hate black ice and solide winterboots without heels... but... I love tights! I like them in every variation and color. My favorites are the unicoloured... They can give so much to an outfit! That's the best about winter...

I mag den Winter nicht... Es ist zu kalt, zu nass... I verabscheue meine rote Nase und meine elektrostatisch aufgeladenen Haare. Ich hasse Glatteis und derbe Winterstiefel ohne Absätze.... Aber... I liebe Strumpfhosen? Ich mag sie in jeder Ausführung und Farbe. Meine Liebsten sind die einfarbigen... Sie können einen  Outfit so viel geben! Das ist das beste am Winter...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...