Sonntag, 9. Januar 2011

Bitter is the new black...

My familiy is a clan of bookworms... You won't see anyone of us longer than 8 hours without a book. We could say, that books are our trademark (ok, also the long hair... ). Désirée's working in a bookstore. So you can imagine, where we get most of these books from... It's great...
At the moment I'm reading "Gucci war gestern" (english title: Bitter is the new black") from Jen Lancaster. When you want to while away the time between two books of Sophie Kinsella, than you have to read this book. Jen Lancaster has a great style of writing and I'm laughing all the time... It's mean and funny and I must confess that I can identify with the protagonist... Oh oh...

Meine Familie ist ein Clan von Leseratten... Ihr werdet keine von uns länger als 8 Stunden ohne ein Buch sehen. Mman könnte sagen, dass Bücher unser Markenzeichen sind (ok, die langen Haare auch). Désirée arbeitet in einem Buchladen. So könnt ihr euch vorstellen, woher die ganzen Bücher kommen... Es ist grossartig!
Im Moment lese ich "Gucci war gestern" von Jen Lancaster. Wenn ihr euch die Zeit zwicschen zwei Bücher von Sophie Kinsella vertreiben wollt, müsst ihr diese Buch lesen! Jen Lancaster hat einen grossartigen Schreibstil und ich bin ständig am Lachen... Es ist böse und lustig und ich muss gestehen, dass ich mich mit der Protagosnistin identifizieren kann... Oh oh...

by Charlene Lynch

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...