Freitag, 21. Januar 2011

The certain something

Désirée and I, we love Adam Lambert! Have you seen the clip to "For your entertainment"? It's amazing! I don't know what's about this man... I don't like exhibited homosexuality, and that's what he does, all the time kissing men in public. But it doesn't matter... He has style... I'm crazy about his look. Every man should have his hairstyle... And yes, men look great with eyeliner! Wild and keen and a little bit dangerous.
Adam Lambert has the certain something... And when I want to feel sensual and get this certain something too, than I hear "For your entertainment"... It's unbelievable... I start to walk different, move different, look different... It's this special feeling,  when you feel absolutely confident... Wow!

Désirée und ich, wir lieben Adam Lambert! Habt ihr den Clip von "For your entertainment" gesehen? Er ist grossartig! Ich weiss nicht, was dieser Mann an sich hat... Ich mag keine zur Schau gestellte Homosexualität. Und genau das tut er, ständig küsst er Männer in der Öffentlichkeit. Aber es spielt keine Rolle... Er hat Style! Ich bin verrückt nach seiner Look! Jeder Mann sollte seine Frisur haben... Und ja, Männer sehen toll aus mit Eyeliner... Wild und verwegen und ein bisschen gefährlich.
Adam Lambert ht dieses gewisse Etwas... Und wenn ich mich sinnlich fühlen  und ebenfalls dieses gewisse Etwas haben will, höre ich "For your entertainment"... Es ist unglaublich... Ich beginne anders zu  laufen, mich anders zu bewegen, anders zu schauen... Es ist dieses spezielle Gefühl, wenn du dich absolut selbstsicher fühlst... Wow!

by Charlene

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...